piątek, 3 października 2014

dwieście dwadzieścia - szkatułka

Mam dwie super dla mnie pozytywne wiadomości! Udało mi się wygrać w plebiscycie Kraków Nasze Miasto notebooka :-))) jeden z kolegów stwierdził, że to dlatego że "jesteś po prostu fajna, miła, medialna i sympatyczna :-)". Dzięki Dragomirze! Jeszcze nie mam u siebie nagrody, a już myślę czy nie zamienić go w lustrzankę ;-) W. zawsze się krzywi jak o tym wspominam, ale cóż... chyba nigdy nie zrozumie jak wiele daje mi robienie zdjęć ;-)

Co do drugiej wiadomości to kupiłam sukienkę z wcześniejszego zdjęcia :-) nie wiele mi chyba trzeba do szczęścia? Jestem z niej bardzo bardzo zadowolona. Chyba jestem uzależniona od kupowania sukienek. Muszę zrobić jakąś ich małą wyprzedaż, bo w połowie już nie chodzę. Nie mniej z drugiej strony ciężko pozbywać się swoich "dzieci" ;-)

Nr 220 i szkatułka, którą wczoraj zapełniłam biżuterią ;-)


1 komentarz: