wtorek, 7 stycznia 2014

sto dwanaście - średniowieczny W. oraz wyróżnienie

Wczoraj z W. oraz paroma przyjaciółmi z innych bractw byliśmy na Orszaku Trzech Króli. W bardzo skromnej liczbie reprezentowaliśmy Kompanię Gryfitów. Nie mniej warto było :-) przemaszerowaliśmy w orszaku czerwonym (zwanym też europejskim) z Wawelu na Rynek. Pogoda nam sprzyjała, towarzystwo też, więc czego chcieć więcej? :-)

Na dziś nr 112 i W. w swoim średniowiecznym wydaniu ;-)


Ale ale... to jeszcze nie koniec notki :-) jakiś czas temu dostałam wyróżnienie od Wilka.

Zasady wyróżnienia są trzy plus wskazówka:
1. wyróżnienie dostaje się od innego bloga,
2. należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która nas wyróżniła,
3. wyróżnić kolejnych 11 blogów i wymyślić kolejnych 11 pytań dla nich.
Wskazówka: wyróżniamy blogi, które nie mają zbyt wielu obserwatorów.
Prawdopodobnie będę musiała popsuć zabawę, bo nie znajdę aż 11 blogów z niewielką liczbą obserwatorów.

Pytania, które dostałam:
1. Co miłego zdarzyło się ostatnio w Twoim życiu?
Ojej, ciężko będzie wybrać... ostatnio zdarzają mi się same miłe rzeczy :-) ale chyba najmilszą było obdarowanie W. nowym średniowiecznym nakryciem głowy - chaperonem (na zdjęciu) ;-)

2. Moje postanowienie noworoczne?
Nie robiłam postanowień noworocznych, bo nigdy, ale to nigdy nie udało mi się ich dotrzymać. Jeśli sobie coś postanowiłam to i tak po jakimś czasie postanowienie noworoczne samo z siebie się realizowało, a chyba nie o to chodzi, prawda?

3. Deser, któremu nie mogę się oprzeć?
Nie wiem czy to można nazwać deserem, ale... żelki ^^ jeśli deser zawiera żelki to na pewno mu się nie oprę :-)

4. 'Nigdy więcej', którego nie potrafię dotrzymać?
Hm, nigdy nie mówiłam sobie "nigdy więcej" ;-P

5. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Kazać mi wybrać ulubioną książkę to tak jakby kazać matce wskazać ulubione dziecko ;-)

6. Dlaczego tworzysz?
Bo chce gdzieś po sobie zostawić jakiś ślad.

7. Co miałaś ochotę zrobić, ale nie zrobiłaś, bo się bałaś?
Mam ochotę skoczyć na bungee lub ze spadochronem. Podejrzewam, że spanikuję, ale i tak w końcu to zrobię ;-)

8. Najbardziej szalona/niesamowita/dzielna rzecz, jaka w życiu zrobiłaś?
Pojechałam na dwudniowy 40-kilometrowy spływ kajakowy. Wcześniej nigdy tego nie robiłam.

9. Które z Twoich marzeń się spełniło?
Mam mojego W. ;-)

10. Jak wygląda Twój idealny, zimowy wieczór?
Góralska chatka, spokojna muzyka, kominek, skóry na podłodze, ja i W. opatuleni w grube koce z gorącą herbatką w dłoni :-)

11. Kim będziesz, jak dorośniesz? (:
Księżniczką! ;-D

Oto blogi, które wyróżniam:
1. Pani Inspiracja
2. Ania
3. Dhwani
4. Moni

I moje pytania dla Was:
1. Czego teraz słuchasz?
2. Jaki kraj lub miejsce na świecie chciałabyś odwiedzić?
3. Czego nie lubisz w innych ludziach?
4. Jak Ci minął dzień?
5. Jesteś typem skowronka czy sowy?
6. Ulubiona pora roku?
7. Lubisz robić zdjęcia?
8. Co daje Ci szczęście?
9. Kawa czy herbata?
10. Prezent, który sprawił Ci największą radość?
11. Bez czego nie możesz żyć? :-)

2 komentarze:

  1. Dzięki za wyróżnienie ;) Z pewnością prześlę łańcuszek dalej jak tylko znajdę więcej bloggerów, którym mogę to wysłać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooooo ;) dzieki za wyróżnienie!!! muszę zastanowić się nad odpoowiedziami :)

    OdpowiedzUsuń