piątek, 5 września 2014

dwieście jedenaście - kaligrafia 2 + LBA again

Post na szybko przed wyjazdem do Rudna na turniej rycerski :-) jeśli śledzicie mojego bloga to wiecie, że moją wielką pasją jest rekonstrukcja historyczna. Może nie wiele z Was wie, że równie mocno kocham kaligrafię (szczególnie tą gotycką). Co prawda dopiero się uczę (jestem samoukiem) i sporo jeszcze przede mną, ale jak na początek jestem zadowolona z efektów :-) ale będzie jeszcze lepiej! Zobaczycie ;-)

Nr 211 i kawałek glejtu ;-)


Po raz trzeci zostałam nominowana do Liebster Blog Award! Tym razem przez biżuteryjną boginię Agę ;-) oto jakie pytania dostałam:

1. Bez czego nie wychodzisz z domu i dlaczego? Ha! Będzie zaskoczenie, bo telefon zdarza mi się zostawić w domu. Klucze też. Nie ruszam się za to z domu bez bransoletki, którą dostałam od W. na nasze pierwsze wspólne Walentynki. Dlaczego? Hm, nie wiem ;-)
2. Jeśli lubisz czekoladę, jaka jest Twoją ulubioną? Taka, która nie jest czekoladą - biała. Dałabym się za nią pokroić ;-)
3. Ulubiona kawiarnia i dlaczego? Nie mam ulubionej. Co innego jakbyś zapytała o puby ;-P
4. Jaką książkę byś poleciła? Oj, wiele książek mogłabym polecić, ale w tej chwili przychodzi mi na myśl "Kafka nad morzem" Harukiego Murakamiego. Warto przeczytać i zrozumieć na swój własny sposób.
5. Wyobraź sobie, że został Ci ostatni dzień, bo za 24 godziny będzie koniec świata, co zrobisz z tym czasem? Wykorzystam na zorganizowanie najlepszej imprezy na świecie! Zapraszam rodzinę, przyjaciół i znajomych i wspólnie bawimy się do końca świata ;-)
6. Pokaż mi swoją ulubioną biżuterię! Oprócz wymienionej wcześniej bransoletki (splecione ze sobą serduszka) to lubię jeszcze ten pierścionek: KLIK!
7. Co robisz kiedy masz wolną chwilę? Czytam :-)
8. Życzenie do Złotej Rybki? Daj mi zamek ;-)
9. Ostatnio ulubiona piosenka? Ostatnio ulubiona to Enrique Iglesias - Bailando (ale w wersji hiszpańskojęzycznej) ;-)
10. Dlaczego prowadzisz bloga? Bo lubię coś od czasu napisać, wrzucić zdjęcie. "Wyrzyć" się pseudo-artystycznie.
11. Co miłego mogłabyś mi napisać? (((: Że tęskno bez Ciebie! Wracaj już!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz