środa, 10 września 2014

dwieście trzynaście - nowości w biblioteczce

Wczoraj wreszcie udało mi się spotkać z moimi dwoma Przyjaciółkami na Girls Night :-) udałyśmy się najpierw do naszej ulubionej kubańskiej knajpki La Habany, potem piwko w Starej Zajezdni, a na koniec zapiekanka u Endziora ;-) gadałyśmy, plotkowałyśmy, śmiałyśmy się i robiłyśmy sobie selfie (które nie nadają się do publikacji ;-)). Było bardzo wesoło. Tego mi było trzeba ;-) w dodatku dziewczyny zaskoczyły mnie prezentami urodzinowymi :-) dostałam mój wymarzony przewodnik po renesansowym Krakowie oraz książkę o Wawelu i okolicach ;-) Anno z Prostego Boxa i Agatko bez bloga, dziękuje raz jeszcze za cudowną niespodziankę i spotkanie!

"Przygoda z owcą" Harukiego Murakamiego to moja zakupowa zachcianka z piątku ;-) staram się teraz nie kupować książek, bo mam stertę, którą muszę przeczytać. Poza tym Pieśń Lodu i Ognia sama się nie skończy ;-)

Nr 213 i moje nowości :-)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz